19. maj 2016

Amerikansk perlesyning

Den anden dag, da jeg havde fat i de rå og hullede jeans, fordi jeg ville sy en rangle af stoffet, tænkte jeg lidt videre til min line dance.

Line dance er i sagens natur meget præget af amerikanske symboler og cowboy-kulturen.

Da jeg også var blevet inspireret af en perle-smykke-workshop for nyligt og lidt på pinterest, gik jeg i gang med at sy et par øreringe af de små rocailleglasperler.

Øreringene skulle syes med inspiration i USA's flag Stars and Stripes.

Den blå top skulle lige regnes ud, og der tog jeg udgangspunkt i noget af det, jeg havde lært til workshoppen.

Da den først var konstrueret, var det sådan set bare at sætte frynser på.


Jeg synes selv, de giver en rigtig god, amerikansk følelse, og ud over at komme med til line dance-fester, skal de bestemt også i ørerne den 4. juli.



Øreringene er til salg. Pris 100 kr. + evt. porto. Se flere billeder herBestil på ReCyklisten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar