7. jun. 2016

Strikket kasse

Jeg havde et langt og dejligt kraftigt stykke pap.

Sådan et stykke pap, som man bruger til at rulle stof omkring, når stoffet skal sælges i en stofforretning.

Det skal da ikke gå til spilde, når man er ReCyklist.

Hvis man nu foldede det fire steder, kunne man få den dejligste kurv / kasse.

Problemet ville så blot være, at der ikke var nogen bund i kassen.

Lige for tiden er jeg ret vild med strikkede nipsting / småbeholdere, så jeg måtte ind og lede i garnresterne.

Jo, blandt arvestykkerne var der sørme (næsten) to nøgler i en køn gylden farve, og da det ikke er nok til en bluse, og jeg alligevel ligner udskidt æblegrød i gult tøj, var jeg helt sikker på, at jeg aldrig ville komme til at strikke noget til mig selv af det.

Så kunne jeg jo passende strikke et fint betræk til min kasse og på den måde både få brugt garnet til noget nyttigt og få bund i kassen.


Jeg elsker at få slået flere fluer med et smæk, og resultatet var slet ikke så dårligt, så måske skal kassen have følgeskab af flere striksager.





Kurven er til salg for 50 kr. Send en mail til ReCyklisten@gmail.com hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar