30. sep. 2016

Endnu et flet-bælte

En kollega lod sig inspirere af, at jeg havde brugt et gammelt, flettet bælte til en taske.

Sådan et bælte havde hun da også liggende på loftet. Det havde ligget der i mange år, og nu kunne hun pludselig se, at det kunne bruges til noget fornuftigt.

Jeg måtte så i gang med at klippe flere lapper af kaffeposerne med billede af kaffebønner.

Det er jo en stor fornøjelse, for selvom det er længe siden, kaffen er drukket, så går der rigtig lang tid, før kaffeduften forsvinder helt, selvom poserne er tørret grundigt af.

Jeg må indrømme, at jeg aldrig nogensinde kommer til at forstå, hvordan noget kan dufte så dejligt og så smage så grimt, som kaffe gør......??

Nå, men dette her skulle jo ikke handle om kaffens smag. 

Min kollega er fuldstændig ligeglad med rødsålede sko, som den første taske med fletbæltehank, er inspireret af. 

Derfor brugte jeg ikke tid og kræfter på at lave en separat sål / bund med lige kant, som jeg gjorde sidst. Denne gang blev hele tasken med kaffebønnemotiv.
Det er mange kaffebønner, men ret imponerende.



....og se hvor flot, den gyldne nøglering passer til de brune farver :-)
















Tasken er solgt, men tilsvarende kan bestilles.
Desværre har jeg ikke flere flettede bælter, men en gylden kæde eller et andet sort eller brunt bælte vil også være flot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar