10. okt. 2013

Ny regnbue

Måske er Regnbuetasken ved at blive lidt af en signatur-taske.

Der var i hvert tilfælde én, der havde spottet den i udsendelserne fra FriHuset, og det var bare lige hende.

Da jeg mødte hende første gang, var jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at selvfølgelig ville en regnbuetaske passe perfekt til hende!

Derfor var det bare SÅ dejligt at få lov at flette denne taske til hende, selvom jeg har flettet den næsten magen til en gang tidligere.

...og så er den jo alligevel meget forskellig.

Med denne taske var det så til gengæld første gang, hvor jeg var ude og få fat i restlager-tilbudsaviserne i Føtex og Netto.

Det er vigtigt, at hver farvestribe ikke bliver for urolig, for så forsvinder noget af den fine regnbueeffekt, så derfor var jeg nødt til at have hele 56 stk af hver farve, der var ens.....og derfor var jeg nødt til at gå ud og få fat i de mange tilbudsaviser, hvis jeg vil satse på at flette af materiale, der alligevel skulle have været smidt ud.....og det vil jeg jo!
Det var en rigtig positiv oplevelse. Både i Føtex og flere Netto-forretninger var de ansatte MEGET søde til at rende på lageret og hente hele restoplaget af reklamer, der lige var udløbet.

På den måde er det jo fantastisk at være ReCyklist.



Bestil tilsvarende taske.

Der er opskrift på tasken. Pris 10 kr. Bestil med kontaktformularen nederst på siden eller på mail ReCyklisten@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar